الأربعاء، 23 ديسمبر 2009

نفسي




 


 

عايزة آخدني بعيد .. أقعد معايا لوحدي ، و أسمعني

L

هناك 11 تعليقًا:

Shrouk يقول...

وانا كمان..
تفتكري ينفع ناخدنا بعيد لوحدينا مع بعض بس لوحدينا ونقعد معانا ونسمعنا..كل واحده قاعده مع نفسها بس مع بعض...فاهمه حاجة؟
ولا انا

Shrouk يقول...

نسيت اقوللك
الصورة تحفـــــــــــــــــه

هدى يقول...

نفس الرغبة متملكاني جدا اليومين دول

بفكر في الصحرا أو في شاطيء بحر ما عليهوش عمران ولا بشر

...

بس فين دا وازاي اعمل دا ,, دا السؤال

شوية قهوة يقول...

انا كمان عندي نفس الشعور بجد نفسي ابعد عن كل الحوليه واعد لوحدي مع نفسي وبس
حمدالله على السلامة ايه الغيبة الطويلة ده

wafaa يقول...

وانا كمان

MaNoO يقول...

متتردديش واعمليها باى وسيلة ولأى مكان حتى لو كان كام ساعة فى كافيه او اى مكان بتحبيه هتسمعى نفسك وتسمعى كل حاجة

غير معرف يقول...

wana nefsy a3mel feeky keda
bas msh haynf3 aseeb lolo
shoty elvedio bta3ha????
ask mohga 3leeh
miss u bshakl 3'byy
wb7ebk awy

ط يقول...

خدوني معايا

sabry abo-omar يقول...

على فكرة ممكن يكون عندكم حق بس الغريب إن إحساسى مختلف بأحب اكتر اقعد بعيد أتفرج على الناس ساعتها بأعرف أركز واسرح مع نفسى بس بتركيز شوية لكن لو وحيد لوحدى بعيد باتوه فعلا ومش ناقصة غربة

راح ـلـﮧْ يقول...

مدونة رائعة

كل من يتمنى يظل بروحه بس الاجمل والاحلى ان يكون مع شريك حياته ;)

ندى مجدي يقول...

وأنا كمان

 

أوركــــيد أبيض Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino