الثلاثاء، 10 فبراير 2009

مش مرتاح


و ما بين كده أو كده


مش مرتاح أنا


خليني بقى كده



يمكن الهنا


متداااري ف صبري عليك
.

هناك 13 تعليقًا:

بنوتة يقول...

أزيك يا آية
يا بنتي انا مش عرفة ليه حاسة ان مواضيعك كلها مش مرتاحة فيها
بس على العموم أكيد دايما في وضع بيريح
ويمكن انت مجربتيهوش

شوية قهوة يقول...

ربنا يريحك انا جيت عشان اقولك حاجة لو حضرتك ما جتيش المراضي انا هقطعكك
مفهووووووم
عععععععوووووووووو

الحلم العربي يقول...

أنا بحب الجملة دي في الاغنية
بس انا خايفة بعد كده تغني للصبر حدود :))
ربنا يريح قلبك دايما يا رب

Unknown يقول...

و الله يا بنت يمش دايما الصبر بيبقى الحل الأمثل ..!!
ساعات بيبقى لازم يكون في رد فعل ..
أي رد فعل ..
أي دليل على أي حاجة !!
:)

mohamed ghalia يقول...

مش مرتاحة ليه بس
سعيد بمعرفتى لمدونة حضرتك
دمتى بكل الود

Aml Ghonaim يقول...

مش مرتاحة ليه ؟
أقولك ازاي تعملي رغوة للكابتشينو ؟
اخلطيه في الخلاط بعد لما يتعمل :)
وحشتيييني :)

arsenalwy يقول...

نعم

ايوه

وبعدين

فين البوست؟؟؟

مش مهم

الصورة جامدة جدا بتاعة البروفايل

بـراااح يقول...

ايه
سؤال... بسألك ...
ايه اخرة الترحال ... و سهر الليالي ... و كل يوم بحال ؟؟؟

سارة درويش يقول...

دا اكيد بدليل ان حرماني من عذابي بيه عذاب في حد ذاته

تسلم ايدك جميلة

basma saghir يقول...

هما سؤالين

مين مرتاح؟

امتى هنرتاح؟

وليه مش مرتاحين؟

:) في الحقيقة هما 3 اسئلة

غير معرف يقول...

"يمكن الهنا

متداااري ف صبري عليك"

.
.
.
.

!!!!!!

آيــة يقول...

بنوتة :
ما هو فعلا اكيد في وضع مريح ،، بس ممكن مثلا اكون جربته و متكلمتش عنه .. بتحصل


سماء : متقدريش


الحلم العربي :
الجميلة آية ..أنا كمان خايفة على فكرة .. ربنا يستر



شيماء علي :
منورة أولا جدا :)
و ما هو ردود الفعل اهي كده و كده
و ما بين كده او كده مش مرتاح أنا !!!

:)))



محمد :
و هو يعني كان مين مرتاح فيها ؟؟؟
أنا أسعد يا فندم :)

آيــة يقول...

أمل :
وحشتيييييييييييييني
أنا هبطل أشرب كابتشينو أصلا .. ده قرار .. بلا رغاوي بلا وجع دماغ :)


arsenalwy :
شكرا



براح ... الجميلة
و الله أكيد له آخر .. شط أمان يمكن أو بر دافي و ع المقاس ..لولا العشم فيهم كانت الحياة غلست اوي ..
بس مش سؤال صعب شويتين تلاتة ده ؟؟؟
تفتكري ايه ؟؟؟




سارة :
:) تسلمي
دي من أغنية كان فاضل ، بتاعت محمد منير :)



بيسووو :

3 اسئلة !!!
طيب
مين مرتاح : محدش
و امتى هنرتاح : قريب ان شاء الله
و ليه مش مرتاحين : تصدقي مش عارفة اجاوب !!!
ينفع استعين بصديق ؟؟



يمامة شاردة
هو انا حاسة اني عايزة اغير الكلمات
اخليها : أكدي الهنا متدراي ف صبري عليك .. "
اليقين أصله يولد الأمل .. مش كده برضو؟

 

أوركــــيد أبيض Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino