الثلاثاء، 30 سبتمبر 2008

ده أنا ؟ !


ضحكة الولد أبو 7 سنين اللي معرفوش في العربية اللي جنبنا على كوبري أكتوبر و هو واقف .. بتقول أنها أنا ..
صورة البنت دي .. بتقول أنها أنا ..
كتاب روجرز اللي جنب سريري و في شنطتي .. بيقول أنها أنا ..
الروايتين الجداد .. بيقولوا أنها أنا ...
شغفي بمشروعي .. شوقي لاني ابتديه بقى ..
بيقول انها أنا ..
هي أنا فعلا ؟؟
و لا بيتضحك علي ؟
يا دنيا اوعي تكوني بتضحكي علي ...أو بتستعبطيني ..
انا ماشية ورا إحساسي لأول مرة .. و مصدقاكي ..
كل سنة و كل الدنيا .. و كل الناس ... طيبين .. اوي
:)

هناك 24 تعليقًا:

blue-wave يقول...

طالما ماشيه ورا احساسك
يبقى اكيد انتى انتى
وكل سنه وانت طيبه اوى
عاجبانى على فكرة طيبين اوى دى

RASHA يقول...

كل سنة وانتى طيبة

ojg يقول...

اه انتي
:)
يعني هو كل ده ومايبقاش انتي في الآخر؟؟

كل سنة وانتي بألف خير
عيد سعيد

ست الحسن يقول...

كل سنة وانتِ طيبة يا آية
ويارب دايماً فرحانة وبتحبي الدنيا

طبعاً صدقي إحساسك ومتخافيش من حاجة
طول ما انت ِ صادقة وبتدوري ع اللي انتِ عايزاه

متخافيش

غير معرف يقول...

تستاهلى الفرحة يا حبيبة قلبى
ياااااااااااااارب ماتتحرمى منها ابدا

شوية قهوة يقول...

tab3n anty mesh me7taga t2aoly kl sana wenty tyba
ana samaa

Selfmeaning يقول...

خليكى ورا احساسك

و انتى هتبقى انتى


و كل سنة و انتى طيبة

و فى احسن صحة و حال

Dr Ahmed Said@Black Armor يقول...

اول مرور
ان شاء الله دايما
كل سنة وانتى طيبة ومحققة كل احلامك

yamen يقول...

كل سنة وانتي..

آيــة يقول...

blue wave :

ما المشكلة اني مش اللي بتمشي ورا احساسها .. بجرب ..

shaha :
و انتي طيبة .. اوي :)

ojg :
اوقات بيبقى أكتر من ده .. و يطلع و لا حاجة ..
بس مش المرة دي ان شاء الله .. مش المرة دي ..
:)


ست الحسن :

بحب مرورك و وجودك .. و بفرح اوي بتعليقك ..مش خايفة ..من اي حاجة و لا اي حد ..و مش هخاف .. هحاول..

غير معرف :

أنا ؟
:)
يارب


سماء :

مش محتاجة اقولك حاجة .. مبروك دخول البلوجر يا حبيبتي:)


selfmeaning :

هخليني وراه .. حاضر :)
لما نشوف آخرتها بقى

Dr.A.S. black armor:
يشرفني بجد مرورك الأول .. بالذات لما يكون في أيام و حالة زي دي :)


يامن :

و أنا ؟؟؟
ايه ..؟
كل سنة و انت طيب جدا .. اوي ..
و أنت زي ما نفسك ..

بسمة ولكن.. يقول...

كل ينة وانتى طيبة يامجنوووووووووووووونة

آيــة يقول...

بسومتي :

مجنونة ؟؟؟

عشان منك يعني..
هعتبرها مدح و ثناء و اطراء و كلام جميل و كده ..
:)

قال انا المجنونة قال ...

بنوتة يقول...

آية ايه يا بنتي ادخلي مدونتي أنا و سماء وحشتوني أوي و على فكرة أنا دايما بتبع احساسي ودي طبيعتي

MISS\GH يقول...

كلامك حلو اوى ومدونتك لذيذه جدا فعلا بهرتنى مدونتك .
مع خالص تحياتى وتمنياتى بالنجاح الدائم.

Mohamed Hesham Safa يقول...

كل عام وأنت ِ بخير ...

Mohamed Hesham Safa يقول...

تاج

آيــة يقول...

بنوتة :

انتي كمان وحشتيني اوي :)
بتتبعي احساسك .. عارفة .. انتي بتتبعيه زيادة عن اللزوم :))


miss\GH :
شكرا بجد و ربنا يخليكي .. كل سنة و انتي طيبة .. و تحياتي :)



محمد هشام :


كل سنة و انت طيب .. بس تاج ؟؟
تاج !!
بدل عيدية مثلا :)
حاضر هجاوبه في اقرب وقت ان شاء الله

الحلم العربي يقول...

كل سنة وانتى أجمل و اطيب و انتى انتى اكتر
امشي و را احساسك ما دام عقلك موافق
و ما تخافيش أبدا ربنا مش هيخذلك

آيــة يقول...

الحلم العربي :

حبيبتي كنت مفتقدة مرورك و تعليقك ...
مينفعش عقلي و قلبي يوافقوا على حاجة واحدة .. مبيعرفوش يتفقوا خالص
عشان كده بجرب .. امشي ورا احساسي المرة دي
مش عايشة غير بعشمي في ربنا ..

تحياتي لمرورك الجميل يا جميلة :)

غير معرف يقول...

بإذن الله تبقي انتي هي :) ويصدق احساسك :) بالتوفيييق وكل عام وانت بخير

آيــة يقول...

3asef :
يارب :)
المؤشرات الاولى .. كويسة .. حلوة .. يعني تشجع على مزيد من التفاؤل
شكرا لمرورك و تعليقك .. و تشجيعك :)

شوية قهوة يقول...

انا زعلانة منك عشان مبتخشيش عندي

موناليزا يقول...

بُشرة خير

عدنان أحمد يقول...

اتمنى انك تكوني انتي

 

أوركــــيد أبيض Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino