الخميس، 6 مايو 2010


مش أول مرة أقفش عيني بتدمع في أوقات عادية جدا مالهاش أي علاقة بانفعال أو تأثر

و مش أول مرة ملاقيش حجة أقولها لما حد يسألني ع اللمعة دي .. و أروح قايلة تقريبا انفلونزا

بس أول مرة أعرف أن الواحد ممكن يعيط من غير وعي

و أول مرة أعرف .. أن الكونترول اللي كنت فاكرة نفسي عاملاه على نفسي

مش عاملاه و لا حاجة

!

هناك 5 تعليقات:

غير معرف يقول...

طيب بما ان ده -وبشهادتك انت كمان- الديفولت بتاعي فممكن تستخدمي الاسباب اللي انا بستخدمها...
ممكن تقولي عيني واجعاني مثلا..!
النور قوي او ضعيف...!
لمعه ايه لا انا عنيه مش بتلمع خالص...!
وممكن يعني لو الحد اللي بيسال ده قريب منك تستغلي السؤال كعذر للعياط...
تعيطي لحد ما تفرغي الشحنه كلها... بعديها حاول تخترعي سبب او قولي الحقيقة..قولي ان كل العياط ده كان من غير سبب حتى لو هايقولوا مجنونة... هاتكوني استفدتي بوجود كتف تعيطي عليه حتي لو لشوية صغيرين...

dandana يقول...

ولا انا كمان عاملاه
:(

الحلم العربي يقول...

:((((( طيب حاولى تعمليه بقى

هدى يقول...

واحيانا نفسك تشيلي الكونترول دا

انهاردة كنت عايزة اعيط جدا

وانا ببص على المبنى بتاعنا وهو مهجور تقريبا

حسيت قد ايه هو بقى فاضي وبدون روح وما عرفتش ابكي

:)

safa7_karmooz يقول...

the same here

:)

 

أوركــــيد أبيض Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino